La vida

Hejsvejs..

Kom typ nyss hem.
Har som sagt varit ute o ätit med min mamma och min moster.
Vi va på La Vida och jag har hört både positiva och negativa grejer.

MEN jag va såååå nöjd, det va super gott!
Vi åt tapas.
Vi beställde 4 rätter var och jag har aaaldrig varit så mätt.
det va nacos chipsen med sala, gräddfil och guacamole som gjorde att man blev så mätt.
annars är ju inte rätterna jättestora, men ja MÄTT va bara förnamnet haha.
alla vi var nöjda iallafall =)

Min mamma till vänster och min moster till höger =)



sen gick vi över till glädje en stund och lyssna på live musik och drack lite där.
Men ja valde att åka hem nu för jag e lite halv trött.

Mamma o dom skulle nog vidare till yttligare ett ställe haha..

Nä men en toppen kväll har de varit =)

Så här såg jag ut ;)



Körde grå ögonskugga :D



ska slänga av mej kläderna nu och hoppa i myskläder *gilla*
sen blir de nog en film innan ja sover.

Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Låter som en mysig kväll! ;)

2011-03-19 | 07:46:10
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Va fina ni är :) Du är vääldigt lik din mamma måste jag säga :) BTW så har hon nog världens finaste hårfärg!! Vill jag med ha! Kan du inte ta reda på vilken det är så slänger du i den i mitt hår sen ;) Ha en bra dag! Pussar!

2011-03-19 | 13:21:28
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: