natti

Ska strax krypa ner i sängen men ville bara säga godnatt till er alla ;) Gullig jag är va

Har lagt ansiktsmask och smörjat ansiktet med lite brun utan sol. Men den e skiit haha. niveas.
Man måste smörja typ 1 vecka för att de ska synas något, men ja tänkte ja lägger lite iallafall haha..
Har även en från loréal som e mycket bättre, men det e så jävla kletig o sova med så inget man tar på innan man lägger sig :P
Herregud vilka i landsproblem va :P

måste föna mitt hår oxå, pallar inte lockigt i morgon =)
Som ni vet att när ja har lite lockigt på mina bilder så e det inte att ja står med locktången liksom.
utan så blir de när ja sover med blött hår ( nu vet ni det haha )
Men vill inte ha lockigt i morgon så måste föna det.


jag stör mej på att inlägget ja skrev när jag la ut en video på när bråket mellan vanessa o katarina spelas upp automatiskt när man loggar in på min blogg..
sjukt störande, skulle gå in o ta bort de, men vill ju ha kvar inlägget men bara ta bort videon, nä då måste man ju uppdatera igen o jag vill ju inte att de inläggets ska publiceras nu liksom..
hmm aja sjukt störande iallafall, får se om ja tar bort hela inlägget. :P
Ännu ett i landsproblem tssss.... :P

Nä dax o sova tror ja nu..



Tänk på dessa två citat







//bella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: