oj oj

godmorgon.

fy fan vad seeeg man är i dag, men fy tusan va skoj de va i går, att få dansa loss va ju höjdpunkten på lääänge =)

Men natten va mindre skoj, låg på toan och ja mådde alltså dåligt och hade världens huvudvärk.
hahaha ja fy fan :P
somna kanske 5 :P

ahh men de va värt de haha :)

Jag o lina skulle egentligen på fest, men festen blev inställd och då tänkte vi wtf vi kan ju inte sitta hemma, så vi festa ändå =)
vi va hemma hos lina innan, så slapp jag ta all disk osv i dag :) haha GÖTT=)

Bilder



 

Blev en mörklila sminkning ;)

 

Ja vi är bara INTE normala hahaha ;)



Mitt fiiiina hjärta :)



Only me :P




 kort är ju ett måste hihi..

 haha liiniz =)

Hade massa mer kort från boggan, men de va inte så fina haha =)

Nu ska jag strax laga lite mat, sen kila till affären o handla lite sen mååååste ja plugga :(

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Va skoj me fest :) Fina ni är!!

2011-03-06 | 23:04:12
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: