Skulle du kunna....

skulle du kunna plastikoperera dig för att bli nöjd med hur du ser ut?

Det är ju så vanligt nu så om någon säger att jag har opererat näsan, bröstan osv så blir man inte chockad.

Jag har alltid velat operera brösten..
Men inte nu längre, jag e nöjd med dom precis som de är.. jag har inte små så känner inte att jag skulle behöva det.
Förstår dom som knappt behöver använda BH för att de har så små bröst.
Att de vill "fylla på" lite för känna sig mer kvinnlig..
Och de som fött barn och behöver det.
jag har inget i mot folk som opererar sig, så länge det finns ett stopp liksom

Men detta är inte OKEY!!!!

 

skulle ni vilja sluta som dessa två?
Den ena ser ut som ett monster och den andra ja ni ser väl själva!!!

det ända jag vill göra och de vet ja att ja kommer en vacker dag och det är att fylla på läpparna LITE!!
de e det ända jag vill...

Men folk som inte kan sluta och de blir bara värre och värre.. jag tycker synd om dem .
Allt handlar ju om dåligt självförtroende och dålig självkänsla.
Det är tråkigt att det ska behöva va så.
Att man inte kan få va som man vill för att man ska passa in?

Va hade ni gjort om de blev förbjudet att operera sig?

När du lägger din "under kniven" så finns de sååå mycket risker och de kan sluta med att du inte ens vaknar upp.
Finns många hundratusentals operationer som gått fel.

Är det värt de?



jag tror man ska tänka en gång extra innan man utsätter sin kropp för saker som den egentligen inte ska bli utsatt för.

Va nöjd med hur du ser ut.
Gillar du mej inte för den jag är, så har du inget i mitt liv att göra heller




Kommentarer
Postat av: Helen

De där "damerna" ser helt förvridna ut..!!

Jag kommer att operera mig, de har jag vetat länge och kommer att ske inom em snar framtid. Jag gör de för min skull. För att jag gör så gott jag kan för att rätta till "problemet" men de räcker inte. Känner att jag är bara 27 år gammal och vill ha en kropp där efter, fine jag har fått tre underbara barn. MEN jag vill även vara helen, en 27 årig tjej som vill kunna bada med sina barn utan att vilja ha våtdräkt på sig ;-) alla är olika och så här resonerar jag. Jag opererar mig för min skull inte för att jag "ska passa in" :-) Tokigt nervös och rädd för att de skulle kunna gå fel. Men sådant är ju livet. Vet aldrig vad som kan hända & ske <3 jag har läst och läst pratat och pratat om dessa operationer känner mig trygg med "mina läkare" teamet runt om kring så jag hoppas verkligen att de ska gå bra :-) puss

2011-03-04 | 00:15:24
Postat av: Yoannah

Jag kan nog tänka mig att operera mig senare i livet efter barnafödande och sånt. Men som det är just nu så är jag nöjd

2011-03-04 | 00:29:50
URL: http://yoannahh.blogg.se/
Postat av: emmaohman

usch dom ser hemska ut, men det är synd om dom! Inget att sträva efter. Håller helt och hållet med dig om det du säger. Man ska vara nöjd med den man är :)

2011-03-04 | 01:28:53
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: emmaohman

svar: tack så mkt, det är jag själv som fixat den :)

2011-03-04 | 01:44:11
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: emmaohman

svar: hehe jasså kul, ja vi brukar vara en del i skövde :) tack så mkt Jag är inte heller så duktig, använde lite tips och sånt från t.ex http://www.designadinblogg.se/ :)

2011-03-04 | 01:54:21
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: emmaohman

svar: hehe okej :) om du vill klippa ihop en fin header så måste jag tipsa om scrapblog.com :D

2011-03-04 | 02:04:46
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch, scary!! Ja brösten skulle jag vilja fixa, men senare såklart! :) INGET annat!

2011-03-04 | 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: