Söndag

Hej hej..

har precis varit en sväng i affären.
Ligger just nu i soffan och e halv död.. Man skulle kunna tro att jag va ute i går, är sjukt seg.

Ska strax storstäda och laga mat.

I går kväll kände jag av att jag hade ont i foten igen och känns fortfarande lite i dag. Jag hoppas verkligen inte infektionen kommer tillbaka, för de pallar jag inte.
har lite ont i halsen oxå. Men kan va för att ja inte sovit speciellt mycket.

fick ett samtal typ 03.40 i natt o efter de samtalet hade jag svårt att somna om.
Saker som sades i samtalet gjorde mej sååå förbannad..
Vet inte om ja ska berätta för min bror va denna personen sa till mej. Han gjorde mej fan rädd aså. och jävligt ARG.
Fick ett förlåt mess i dag, men tänker inte godta den....

I dag är det söndag och de betyder solsidan och Big brother =) wihoooo!!!

innan dess ska ja hunnit med massor, så bara att sätta fart här.

Hoppas ni haft en toppen helg, det har jag haft.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: