Soool

godmiddag.

Har suttit på mammas o pappas altan och druckit Te och solat *lovely*
känns verkligen som vår, även om snön ligger kvar =)
Håller ni inte med mig? :)

I dag är det redan söndag, fy tusan va helgen har gått fort!!!

Ska stanna här några timmar till, sen hem till mitt place o städa de sista som ja inte orkade häromdagen.
sen ska ja plugga lite och sen är det solsidan & Big brother som gäller !!

Vad gör ni denna härlig söndag?

Sista veckan i skolan nu.
Sen är det praktik igen i hela 5 veckor!!
shiit tiden har gått så fort.
Känns både roligt o tråkigt.
Inga flummiga dagar i skolan på 5 veckor haha :D
Men ska bli skoj o se alla på åhléns igen :D

nej nu ska jag ställa mej o laga lite mat till pappa som han ska ha med till jobbet och jag passar då även på o gör mat tills i morgon att ha med till skolan.
två flugor i en smäll ;)

Vi hörs senare

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: