Tack & Lov

hej hej..

Kom hem för en stund sen, varit i ryd i dag med.
Fixat fika tills i morgon. Va min tur att ha med mej något hihi =)

Sen gjorde ja en ny maträtt i dag och ja hur va den??!! Helt Okey!!
hihi..

Dagen börja bra, ja va på bra humör när jag vakna o klev in i skolan, men de vände fort kan ja tala om, varit på skit humör heeela dagen
Men finns ju en anledning till varför oxå!!

Aja alla dagar är inte en dans på rosor.

Tydligen inte bara ja som haft en piss dag, alla ja pratat med är arga och på dåligt humör.
något speciellt med denna dagen?

Ikväll är det premiär för Grey´s anatomy *wihooo* och nej det avsnittet har jag inte tjuvkollat på *hihi*
sen efter det är det BB som gäller.
Bra kväll med andra ord.

Me today





Nej dax o ta en cigg, sen hoppa in i en varm dusch.

Gick ju till bussen o så kom busshelvetet inte, jag vänta o vänta så efter mer än 15 min så gick ja tillbaka till mamma o värmde mej lite och gick ut igen efter 10 min för att ta nästa buss. som kom.. ja de va ju tur att den kom för fy fan vad ja frös, sviinkallt ute ju.

så en varm dusch nu är inte helt fel.


Öppna käften eller håll bara tyst!!!


bye bye


Kommentarer
Postat av: Helen

Uch då..!! Inge skoj att ha sådan dag :-/ Jag har haft en toppen dag. Solen gör ju sitt kan man säga :-) Hoppas att morgon dagen blir mycket bättre för dig vännen <3 kramar

2011-03-16 | 22:19:51
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 | 23:03:02
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hoppas denna dagen blir bättre!

2011-03-17 | 07:22:47
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: