Torsdag

hejsvejs på er!!!

Kom precis hem, eller ja för typ 20 min sen.
Har varit på studiebesök på elins esplanad med klassen, så var jag, sandra,sara,emelie, sofia, läraren och de två som höll i studiebesöket på alpina och käka lunch =)
vi fick även en goodiebag hihi


va lite allt möjligt i :)

Nu är jag ledig resten av dagen och ja ska pyssla lite hemma.
sen ska jag nog iväg en sväng ;)

vad ska ni göra i dag?

Skönt med kort dag både i dag och i morgon =)

Me today

 


Just de på måndag kl 18.00 så ska mamma ha smyckesparty igen =)
och ni som vill får gärna komma, bara messa eller skriva en kommentar här =)

är ju märket Dag och Natt och de finns sååå fina grejer..

Detta halsbandet som ja har och de "fiffiga" är att man kan ha samma halskedja för man byter bara smycket till för de sitter "krokar" på så bara byta från dag till dag vad man känner för.
Även detta armband som man kan plocka fritt från olika grejer vad man vill ha på


 

Ja så om ni är sugna så e det bara säga till :)
Jättebilligt måste jag tillägga oxå ;)

hepps dax o göra lite nytta här hemma

pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart e du skruttis??

2011-03-11 | 09:33:21
Postat av: Sandra

Jag vill komma :)

2011-03-11 | 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: