Torsdag

hejsvejs..

guuud jag somnar snart.
har inte sovit speciellt bra i natt och jag vill bara lägga mej och sova.
Men ska göra mat nu och sen sätta mej o plugga de det där helvetets provet...
faaan vill inte göra de :(

Men bit ihop bella...

är jätte hungrig nu för har bara ätit en hård macka och sen köpte jag en pucko i skolan och fyyy fan..
har aldrig druckit de innan o kommer ALDRIG mer göra de heller, fy fan vad äcklig.. hällde ut den och fyllde på vatten istället..


varit en flummig eftermiddag, alla har varit trötta och vi har flummat runt som bara den haha herregud.
sen va ja o sandra kvar n stund efter vi hade slutat och jag körde hänga gubbe på tavlan hahaha..
ja vilket liv =)

hann komma hem i typ 20 min och sen åkte jag iväg igen med svägerskan och alla barn till BVC.

så äta, plugga och sen lär ja somna på soffan haha..

me today



hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: