bytt

yes nu har ja bytt ut bilderna på headern ;)
Bättre?
sämre?
:D

sen så har ja plockat lite i den ena gaderoben, och hitta en gammal typ dagbok aså fy fasen va ja skrattat :D
99% står om F och resten om jobb, vänner och livet haha..
så skoj att läsa vad man skrev för många år sen :D

sen hitta ja även massa gamla kort från gymnasietiden :) och fick även då några skratt attaker :)
ja hur fasen såg man ut egentligen ;)

min dator har "fixat" sig lite. för som ni vet kan ja bara va inne 5 min innan den blir överhettad och dör.
och i går så börja ja höra fläkten mer, så i morses prova ja att va inne längre och jag kunde va inne 15 min innan ja själv stängde av den så att den inte skulle dö, eftersom om den blir överhettad och dör hela tiden så förstör man den ännu mer.

men nu så låter fläkten o ja känner till o med att de kommer ut luft ( vilket ja inte gjort innan ) så förhoppningsvis laga den sig själv o blir bra igen ;)
än hoppar ja inte av glädje, men liite kanske haha

ska ändå lämna in den.

nej dax o göra lite mat snart

pusss

Kommentarer
Postat av: random läsare

Kan funka att damsuga fläkten! :)

2011-05-30 | 16:00:56
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fint!! Gillar det med lockigt hår! ;)

Pöss

2011-05-30 | 22:04:16
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Sandriisen

Hur snyggt som helst ju ;)

2011-06-01 | 21:28:16
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: