Dagen

ja de har inte gått i många knop i dag.

som ja skrev tidigare så har jag varit vaken från och till hela morgonen och vid 13 tiden så kunde ja inte hålla ögonen öppna mer.
sov till kl 15 och då kändes de som hela dagen hade gått.

men gjorde mej iordning och åkte ut till ryd och käka middag o slappa.
sen har ja mest legat här hemma i soffan.

Kollat på desperata hemmafruar och BB =)
små snegla lite på kniven mot strupen oxå. De va ju i Hjo ;)

Har duschat och gjort peeling och ansiktskmask *lovely*
sängen är renbäddad så ja hoppas ja kommer sova som en prinsessa i natt ;)

Ska snart sova för upp tidigt.
Skola hela dagen och sen ska jag ju va barnvakt åt mina 4 brorsbarn.
så kommer nog va helt slut i morgon kväll haha..

Men hoppas ni haft en toppen dag?

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nämen skit oxå. De programmet hade ju jag velat se om de var i Hjo. Vilken resturang var de?

2011-05-25 | 03:12:48
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: