Fredag

hejsvejs.

förlåt att ja varit dålig på o kommnetera era inlägg de senaste dagarna.
det e för att jag e inte hemma.
Har bott ute hos mamma o pappa sedan i onsdags och deras dator är såååå seg.
bara starta en internet sida tar ca 30 min.

så ja orkar tyvärr inte läsa era inlägg för då skulle de ta mej hela dagen ;)
men när ja kommer hem i morgon så ja läsa igenom allt ;)

Fredag i dag.
gick upp halv 9. vakna 8 men låg kvar en stund.
Mamma o jag åkte in till stan vid 10 tiden.
va bara inne en snabb stund.
skulle handla lite grejer.

va även inne på systemet, så fick med mej den nya cidern hem och vad får den för betyg?
jungle heter den.
passionsfrukt, den va helt okey ;)

sen satte ja mig i solen när vi kom tillbaka hit till ryd och tog mej en cider i värmen *mums*
Men blev inte långvarigt i solen, den försvann ju lika fort :(

Snart är de middag och jag tror svägerskan o barnen kommer oxå.

sover här i natt med och sen åker ja hem i morgon.
ser ut som ja o lina ska grilla i morgon kväll o så *mys* får se hur de blir :)

Hur har eran dag varit?

Nä nu ska ja kila ner o göra iordning sallad till maten

pussss heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: