freeedag :D

hejsvejs
äntligen fredag!!!
varit en jobbig vecka och massa att göra, så nu känns de toppen att ta helg och veta att man inte behöver göra nååågot i helgen ;)
Jag & sara har pluggat massa bra hela veckan så vi va allt stolta i dag när vi gick hem ;) hihi

hade ju bara skola mellan 8 och 11.15 i dag så det va GÖTT!!
fick mycket gjort i dag med, nästan klar med min hemsida som ja har legat efter med och de känns skönt.

Jag har precis ätit lite och ska strax ta tag i städningen ( den har kommit efter i veckan)
sen blir de att slappa resten av dagen o kvällen.
ska äta tacos i kväll o mysa *lovely*

jobbar på söndag så de blir lugnt hela helgen faktiskt.
Men det e bra så man kan ta nya krafter tills nästa vecka.

Fick godkänt på mitt näthandels prov som ja trodde gick åt helvete som ja skrev om förra veckan.
jag e sååå glad *tack tack* de trodde ja fan inte ;)

nä har väl inte så mycket mer o skriva

pussss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Trevlig helg!!

2011-05-27 | 14:02:29
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: