helg

godmorgon.

vakna vid 11 och har precis tagit en lång varm dusch för att bli pigg.
sover ju som en kråka på nätterna.
vaknar av att ja inte kan andas och måste ta nässpray och sen hostar ja så jag tror att lungorna ska hoppa ut.
och halsen som värker..
ja gnäll gnäll..
men undrar när fan de ska bli bättre liksom..

jaja det e bara att gilla läget o hoppas på att de ger med sig mycket snart!!

I dag är det fredag och jag tog helg i går ;)
ska strax fixa iordning mej, packa lite grejer. sen in till stan.
ska träffa min handledare o ställa lite frågor till henne och sen åker ja ut till ryd.

jag o mamma ska va barnvakt åt adam och emilia i morgon och på söndag.
så de blir ingen lugn helg direkt, för en virvelvind som emilia så får man ingen ro hihi :)

vad ska ni göra i helgen då?

jag hoppas iallafall på fint väder i morgon, för nu e jag trött på detta on and off väder.
håller ni inte med?

Nä dax o göra sej iordning o så.

puss hej




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig helg på dig snutt!



Puss och kram!



Ps - är du frisk nu? =)

2011-05-06 | 23:19:08
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: