Hemskt

I morses ringde kristina o berätta att de varit en olycka i natt.
två killar simon och khaled dog i denna olycka. 19 år blev dom och de skulle åka till turkiet i dag och ta studenten den 10 juni. Hela livet framför sig :(

simon var släkt med min svägerska och jag beklagar verkligen :(
stor sorg i skövde nu för alla drabbade och ja tänker på familjen nu som behöver gå igenom denna tragiska händelse.

RIP

jag va barnvakt åt simon, emilia och adam en stund så min svägerska o hennes mamma kunde åka o beklaga sorgen.
så har bara varit hemma en stund.
ska strax städa o laga mat
har ju inte varit hemma sen i onsdags så de behövs o städas här

vi hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men usch, vad är det som hänt?! =(

Krama

2011-05-23 | 11:49:34
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: