hur de går..

ja hur fan de går med pluggandet????
Jodå, jag fattar inget just nu.
man läser samma sak om och om igen.
alla grejer låter liksom samma...

allt e så lika så man blandar ihop det.
sen så är det mycket matte, som ni vet att jag HATAR...

visst det e inte småföretagande b som vi har nästa vecka som är dubbelt så svårt.
men tillräckligt med matte för att få mej frustrerad och irriterad.

Jag vill bara ha ALLT avklart nu..

så nu fick ja gnälla lite :P

hur har eran dag varit?
fiiiint väder i dag, så ja antar att alla som varit lediga har suttit ute i solen? :)
Jag kan inte plugga i solen så fick stanna inne i min bastu lägenhet :P

om 30 min får man reda på VEM som får lämna BB.
kommer ju inte visas förens i morgon, men ja kommer tjuvkika på BB sidan ;)
kan inte hålla mej haha..

nä dax o återgå till mina anteckningar.

seee yaaa

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, har du mycket kvar att plugga? Krama

2011-05-31 | 21:32:22
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Sandriisen

Fina fina du! <3

2011-06-01 | 21:25:05
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: