måndag

hej hej på er!!!

jag visste att jag inte skulle komma upp i morses, ja la mej allt för sent och sen låg ja bara o vred och vände på mej heeela natten.
jag va helt död när kl ringde.

så blir hemma o plugga i dag helt enkelt.

har precis diskat lite o ska väl ta tag i städningen snart. ska rensa min ena gaderob för de ligger allt möjligt i den.
så finns nog en hel del att kasta o bära ner till källaren.

vad ska ni hitta på för skoj denna dagen då?

blev lite chockad att det INTE regna i dag haha.. har ju regnat konstant i flera dagar och man blir så jävla trött på de.
så lite sol skada inte :)

nej har absolut inget skoj att skriva, ja får uppdatera senare ;)

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: