nattinlägg

hej hej

jag har sovit till o från hela dagen så e pigg nu och kan inte sova.
har kurerat mej.
sovit, ätit massa värktabletter ätit soppa o druckit varma drycker.

Jag mår bättre, halsen gör inte lika ont ( just nu ) men man mår oftast bättre på kvällarna.
Men i morgon är jag ledig och ska försöka va tillbaka i skolan på onsdag.
tror inte de va halsfluss utan bara ett virus.
Men alla symtom va där.

Ja huvudsaken jag blir bättre och slipper va instäng här mer.

kvällens BB va rolig, iallafall när martin ramla ner från loftet.
skadeglädjare är vad jag är, man de såg såå roligt ut.
men aj aj aj måste gjort otroligt ont.
tur att han va full,¨då e inte smärtgränsen så hög ;)

Nu ska ja ställa mej o diska när orken finns.

sen ska ja försöka sova.

hörs i morgon

natti

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

najs header

2011-05-03 | 00:55:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: