Onsdag

hejsvejs..

inget roligt inlägg, men tänkte uppdatera iallafall..

Onsdag i dag och jag e hemma, hemma för att plugga till yttligare ett prov som jag har i morgon.
ca 180 sidor eller nått..
5 kapitel..
sjukt mej snälla.

jag har kännt av stressen nu de senaste, jag ligger vaken fast jag e trött.
jag vaknar av att jag måste ställa frågor till mej själv. Tex va är ett index bella.. ( sjukt i know)
i går hade ja hjärtklappningar, varför vet ja inte, men antagligen för att man e strssad.
man pratar inte med någon
man gör inget..

1 månad kvar, men MASSOR att göra :(

Ja nu har ja gnällt lite.

Hoppas ni får en underbar dag.
sen hoppas ja solen snart kommer tillbaka, för nu e man ju fan blekfis igen.

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Ja vet, denna modulen är verkligen pain-in-the-ass på riktigt!! Men nu är det inte långt kvar & vi kommer fixa det galant:D



Får försöka tänka på det allra viktigaste & prioritera bort resten, inte meningen att du ska må dåligt, så viktigt är det inte. Tänk på ditt bästa!! <3

2011-05-18 | 19:46:01
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: