Onsdag

gokväll.

Vilken dag, jag e heeelt slut ;)

Skola 8-14.30, sen direkt hem till brorsan o svägerskan för att ha alla barnen ;)
en granne hade passat adam ( minstingen) och simon sluta ju halv 2 från skolan så han va med hemma. Men va hos några kompisar.
så va bara att gå och hämta emilia och filip på dagis.
dom har varit såå snälla och de gillar faster bella hihi..

Men nu e jag trött.
Har ätit mat och ska fortsätta plugga nu innan grey´s och BB börjar.

Hoppas ni haft en bra dag?

det är sååå mycket nu och jag vet inte hur jag ska hinna :/ jag kämpar på men vissa grejer känns jobbigt.

Me today







nu börjar grey´s.. tog tid innan detta inlägg kom upp.
skiiit dator.

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fina du!! :)



Puss på dig!!



Och tack för dina fina ord i min blogg!! <3

2011-05-29 | 23:22:08
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: