:P

haha måste bara berätta i dag
Jag o johanna hade tomgods i dag på jobbet och ja skratta så ja inte fick luft.
vi båda va nog övertröttna, men allt blev "fel" och shit.

Roligast va när vi skulle tömma en pall med saker i.
johanna går framför mej och jag går bakom o kör pallen.
vi går o pratar och helt plötsligt så kör ja in hela pallen i en stolpe och den fastnar
och ni kan ju tänka er hur de såg ut, jag flög typ en halv meter bak.

aså svårt o se det roliga i det, men ja fick shippa efter luft för ja skratta så.
och såhär höll de på under typ hela timmen vi hade tomgods.

finns massa som hände, men är ju lite have to been there story.
men ja de va verkligen inte våran timme haha..
Men fy fan vad vi skratta *LOVELY*


sen så fick ja mitt åhléns kort i dag :D
så nu har jag 20% på åhléns, Kicks och lagerhaus :)
FIIINT DÄÄÄ :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klart jag kikar in - för att det är DU som skriver! Men ibland skummar jag faktiskt bara igenom fort - oftast när jag läser texter gör jag det på ett sätt som jag lärde mig i skolan (bara delar av texten för att få hela sammanhanget), men det går inte när man inte skriver på "ordentlig" svenska och då går man miste om mycket av innehållet =( Pöss!

2011-05-23 | 23:29:54
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: