shit..

hejsvejs igen.

har precis kommit hem och fy faaan. Det är bastu här inne.
jag älskar att jag har solen hela dagen MEN ibland vill man slippa den oxå.

tog en promenad till ryd i morses och de gick bra, men fick en blåsa och fy fasen va ont den gör.. fick inte på mej skorna så fick ta ett par andra hem.

tanken va ju att ja skulle gå hem med, men de gick bara inte.

jag har solat heela dagen ( med vissa pauser såklart hihi ) legat o läst klart en bok som va riktigt bra.

- Flickan som inte fick finnas- en verklighetsbaserad. har haft den länge men aldrig läst den så nu är den klar =)

skulle få hjälp av pappa med en grej, men han fick hoppa in o jobba extra efter han hade slutat så ja får fixa det en annan dag.

ja färg har man fått nu iallafall.. eller ja lite, till o med hon på GP livs kommentera min fina färg haha
synd bara att typ hälften försvinner över natten :/

ska strax laga mat, har bara ätit två smörgåsar i dag, men jag e verkligen inte hungrig i denna värmen.
30 grader i skuggan va det hos mamma o pappa SJUKT!!!

men ska vänta en stund till. så kanske ja orkar ställa mej framför spisen.

nä vi hörs kanske sen

puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att veckan varit bra och att helgen blir minst lika bra! Pössis

2011-05-13 | 16:37:47
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: