söndag

hej hej

sov till kl halv 2 i dag och de välbehövligt kan ja medela er.

Jag e fortfarande sjuk, halsen är svullen o gör ont.
så trodligen halsfluss :/
Men år se hur ja känner i morgon om de blir en hemma dag eller om jag går tillbaka till skolan.

Ja trotsa ju att jag va sjuk i går och gick ut iallafall.
jag o lina va bjuda hem till lisa, men vi valde att va hemma hos mej för att ja inte kände mej bra o visste liksom inte om ja skulle orka gå ut.

Men vi slöa h'är i några timmar, sen kände ja mej ganska bra och vi hade jätteskoj :)
Vi valde att ta en promenix ner till stan, vi plocka ner våra höga skor i en påse och slänge på oss våra tyg skor hahaha..
ja de ska ju va bekvämt att ta en promenix liksom ;)

Vi gick in på bogrens, men de kunde ha kvittat för de va inte alllls kul.
Men tror de flesta börjar dra sig till husaren nu, för där va de tydligen massa folk.

Men vi hade några trevliga timmar hemma hos mej iallafall och de va huvudsaken ;)

I dag ska ja inte göra något.
Jag orkar liksom inte, blir soffan heeela dage o kvällen.

Hur va eran valborg eller helgen överlag?

Ps: fick ett gullig kommentar av en tjej i går som hade följt mej på bdb och hade hittat min blogg och tack för dina fina ord :)

Nä nu ska ja vila

Blev inga kort i går, kameran kom aldrig fram så inga bilder i dag SORRY.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: