tisdag

godmorgon..
fy fasen va seg jag är.. tack o lov att jag e ledig i dag.
somna runt 03.30 i natt och blev väckt strax innan tio för att de håller på här utanför.
suck!!

I dag blir de plugga heka dagen. Har prov i morgon :/
blir en lång dag i morgon.
skola 8-12 ( prov kl 10 ) sen jobba 12-18.30 så jag vet en som kommer va helt slut i morgon kväll ;)

Nu har jag nog till 99% bestämt mej att ja inte kommer vänta på iphone 5.
utan kommer nog hämta ut denna inom de närmaste veckorna i allafall ;)

samsung galaxy 2



Har samsung nu och jag e sååå nöjd med den, har inte haft några problem med den eller nått.
så satsar på en ny samsung :)
denna påminner dock om Iphone, men näe jag vill ha denna :)
ska in på telenor någon dag o fixa detta.

åhhh vill ha nu nu nu :)

tror det va 1-3 veckors väntetid på den, stod iallafall på hemsidan.
Men man vet ju aldrig.

puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: