Torsdag

hello..

vilken tuur jag har, precis när ja kommer in i lägenheten dåå vräker regnet ner, så hann hem iallafall innan de kom :) tack tack för de hihi..

varit i skolan som vanligt.
sista timmen så tyckte våran lärare att vi skulle ha lite skoj i stället för o sitta inne o plugga ;)
så alla i klassen spela kubb :)
mitt lag förlora, men de gör inget.. eller ;)? hahaha

sen åkte ja direkt till ryd, sandra va så söt o körde ut mej. tack gullet ;)

hämta lite pengar och kollegeblock. mycket block som går åt när man pluggar.

sen tog ja bussen hem o pappa körde haha..

han har jobbat där i typ 6 månader och det e 2:a ggn ja åker med honom.. alltså händer de inte allt för ofta med andra ord haha..

sen tog ja mej en trip till GP o handla lite, så sntrax blir de middag och sen har jag maaaassssoooor att göra.
vet inte vart ja ska börja.

hoppas ni haft en bra dag?

Me today



puss puss

Marie ringde mej nyss och hon hade massa tider till mej i sommar på åhléns :D ATT jag blev glad, så ska förbi där i morgon när ja slutat skolan o se hur mycket tider de va =)
jag blev sååå glad nu.

måste nämligen jobba så mycket ja bara kan under sommren, så hoppas på att det e massa tider ;)

puss från en glad belliz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: