you make me feel

hello.

Torsdag i dag. Bella tar helg *gött*

Va inne och gjorde prov kl 13.00 och de gick väl okey!
godkänt måste de ju vara iallafall ;)

sen kom ja tillbaka hit ( ryd) ska sova här i natt med. Känner att jag behöver komma bort från mitt place ibland.

Ska inte göra något speciellt i dag, bara slappa o tänka på att prov nr 2 denna veckan e avklarad och de känns skönt.

mamma ska baka lite nu ( simon blir hela 7 år på måndag) så vi ska fira honom lite då.
efter mamma bakat klart ska j göra middag.
blir nog lasange *mums* jag bara ääälskar lasange :)

jag har lite konstiga rätter som favvis mat ;)
de flesta favvis mat är ju typ pizza, hambugare osv.

Mina är:
- Tacos ( självklart)
- Fiskpinnar ( haha knepigt i know )
- Lasange
- När man gör massa olika typ "röror" och lägger inne i ugnen med bröd. såå gott

yes ja har lite annorlunda favvis mat ( speciellt fiskpinnarna hahaha )

Hur är det med er andra i dag då?
skönt att solen titta fram lite i dag, fortfrande blåser de mycket, men betydligt skönare ute.

Nä har väl inte så mycket mer o skriva

ska springa ner o kolla hur långt mamma kommit med bakningen ( slicka skålen ni vet hahaha )

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: