Farsdag

Hello!!

Fy fan vad jag e kass på att uppdatera.. Kan någon ge mej motivation :P

I dag har de varit farsdag och den har vi firat hemma hos mamma o pappa med hela familjen hassel. Dock jobba brorsan som vanligt så han saknades :(
Vi åt supergod middag och jättegod efterrätt vi har skrattat o myst hela dagen/kvällen.
LOVELY!!

hur har eran dag varit?

I morgon är det dax för jobb, blir åhléns i 3 dagar nu :) Ska bli skoj, va ett tag sen jag va där nu faktiskt.
sen så fick ja mess av carina, hon som har hand om hur ja jobbar på dagis.

Prata med henne förra veckan o då ville hon ge mej ett vik på 2 veckor på ett fritids, men eftersom ja jobbar mån-ons på åhléns så blev de ju lite dumt..
men hon ville så gärna ha mej på de viket, så i dag messa hon som sagt o jag fick de ändå ;) så torsdag o fredag denna veckan och hela nästa vecka :) SKÖNT känner jag :D
Dock så e det nog inte så många timmar /dag, men det e alltid något :D
ska ringa henne i morgon bitti och få veta mer..
men tar ju alla jobb man kan få liksom..

Kolla hur söt adam va i dag och tröjan va klockren på fars dag =)



Nä nu väntar sängen på mej..
börjar inte förens 11 i morgon så det e skönt :D

Puss & godnatt

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så söt han är! Är han inte lik sin storasyster? :) Puss vännen!!

2011-11-15 | 11:17:25
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: