Fredag

Hej Hej

Dax för sängen här snart.. Men kom på att jag inte bloggat i dag så passar på innan ja lägger mej :D

Har jobbat i dag med som ni vet.. 13.00-18.30 och efter så gick jag till affären och handla tacos..
Så ett bra avslut på denna jobb veckan blev.
Tacos och idol mys *lovely*

Ville bara gosa ner mej själv i soffan o bara "va" i kväll och det har varit såååå skönt.

Kolla även på en film efter idol..
Bridemaides

Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän Lillian är förlovad har hon inget annat val än att tacka ja till uppdraget som hennes brudtärna. Trots att Annie både är kärlekskrank och pank bluffar hon sig genom de dyra och bisarra ritualerna inför bröllopet samtidigt som hon får uppleva konkurrens om den närmaste vänskapen till Lillian.

Filmen va inte alls som jag hade förväntat mej.. 2 skratt attacker fick jag nog till under hela 2 timmar.
Den va bara okey.
Klart man kan se den, men den tog bort alla mina förväntningar iallafall..

Trailer



Hur har eran fredag varit då?

Nu avrundar jag här, ska upp i någorlunda tid i morgon. Ska in till stan o kika, sola, systemet och ladda för fest på kvällen =)

puss & godnatt


Sometimes when I say "I´m okey" I want someone to look me in the eyes, hug me tight and say.. "I know you´re not"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: