Lördag

hej hej

Nu så har jag precis kommit ut från en varm och skön dusch :)

Ska strax börja sminka mej o fixa till mej. Kände att de va inte läge o sitta hemma en lördag haha..
Nä men det e ju lönehelg och kommer säket va massa folk på stan.
så ska dra ner o kika iallafall :P

I går så jobbade jag hela dagen, sen på kvällen så skulle de varit mys hos micki, men hon mådde inte så bra, så vi flytta de hem till elin.

Det var jag, helen, elin och tess som hade mysigt =)
Vi gjorde hemmagjord pizza, kika idol, åt kladdkaka och skratta så man knappt fick luft :) P R E C I S som de ska va :D
Ja dagen va såå bra.

Vi hade galet mycket på jobbet i går.. Löning och julhandel. BRA :)

Nä nu tickar kl iväg och jag ska fixa iordning mej.

Hoppas ni får en fin lördag

puss

Min gosiga stella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: