Lovely

Hej igen..

Vilken underbar lördag :D

Kom precis hem från elin.
Hämta zigge på dagis och de gick huur bra som helst och när vi kom hem så bada han i nästan 30 min hihi och de gick oxå toppen bra. Vi har myst framför tv o kollat på barnprogram o han va så snäll så.
söta barn <3

sen kom elin hem och sen kom även super gulliga sara och en kompis till henne.
blev maräng swiss och massa prat.
sedan förflytta vi oss till soffan o käka chip och dipp o drack cola *lördag va det va* hihi..
Nä så kvällen har varit GULD

Nu va iallafall stella glad att jag kom hem, så ska mysa med henne i soffan nu och kanske sätta på en film?
Hmm vilken då?

Kom på att ja inte skrivit om den jag såg häromdagen..

så slänger in den här :)


Honey 2

Den talangfulla dansaren Maria Ramirez har precis blivit utsläppt ur ungdomsfängelse när hon hittar en ny dansgrupp där hon får utlopp för sin passion.

Finns ju en film innan denna , men även om man inte sett 1:an så kan man se denna för den är ingen efterföljare eller så..
Men riktigt bra tyckte jag att den va, det har fått både bra o dålig kritik. Men jag tycker den är absolut sevärd :D

Trailer



Hoppas ni haft en toppen dag

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag älskar första filmen!! Jag visste inte ens att det kommit en till. DEN måste jag se! :)

Puss!

2011-11-15 | 11:08:55
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Den filmen är GRYM! Jag måste se ettan också...!

2011-11-15 | 11:19:07
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: