Ny vecka

hejsvejs..

Jag ligger i soffan under filten o fryser som bara den.. NEJ jag e inte sjuk. Bara fryser som fan. Kallt som attans ju haha..

Ligger o kollar på twiligt filmerna, jag får inte nog av dom :D Kan se dom hela tiden hihi..,
Hoppas snart att breaking dawn kommer ut så man kan kolla på den igen :)

Är ledig i dag som ni kanske förstod :P
skulle varit ledig mån-tors men fick jobb på förskolan tisdag och torsdag *gillas* Sen så jobbar jag fre-sön på åhléns :)
Min chef ringde nyss oxå och jag fick mer tider nästa vecka =) Jobba jobba hihi..
Börjar ju mitt december schema på åhléns på fredag så kommer jobba nästan hela dec och de ska bli skoj :)

I går kom adevent grejerna upp äntligen, men känns inte speciellt som de e jul snart när det e sånt här väder..
Visst ja gillar inte snö, men hellre snö än detta väder vi har ni. Blåst o regn. FY!!!

Hoppas ni får en bra måndag.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med mera jobb!!

2011-11-30 | 23:47:14
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: