onsdag

hejsvejs..

I morses ringde kl 05.00.. men efter ca 2-3 timmar sömn så orkade jag inte gå upp.. så snooza 2 ggr haha..
Jobba ju på förskola i dag o jag öppna ju halv7 så därav denna tidiga morgon :P

Men har varit jobbit o jobba för att jag som sagt inte känner mej helt 100:a i kroppen.. Så när jag sluta halv 2 så åkte jag o handla o sen laga mat innan jag decka på soffan i 2.5 timme..
H Ä R L I G T !!!!

De hade gått bra att stella va hemma själv så många timmar i dag, hon hade inte rivit ner mitt place haha..
Men såhär välkomnade hon mej hem hihi



nä nu ska jag kika lite på tv och vänta på att grey´s börjar..
För det e väl det i dag.. med tanke på att DH va inställt i går, så hoppas jag inte att grey¨s är det i dag för då blir jag sur :P

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Så gosigt :) Hoppas att ni får en bra dag idag :)

Pöss

2011-11-03 | 12:01:52
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: