Tisdag

hej på er..

Ligger i soffan, men ska hoppa in i duschen nu strax.

I dag har jag återigen jobbat, två pass. Först på förskolan och sedan på fritids :)
Skönt att man jobbar så pass mycket.
Sen ringde även åhlens så ska jobba på fredag där =) så jobb hela denna veckan med. ME LIKE!!

va hemma en snabbis efter jobbet, sen åkte jag till M och va där en stund ;)
sen handla jag o laga mat och la mej i soffan för att invänta DH.. men somnade visst och vakna 5 min innan de va slut..
WTF!!!
Ja jag sov 3.5 timme i natt så jag orkade bara inte hålla mina ögon öppna längre.

Men tur att jag börjar 13 i morgon, för nu lär jag ju inte somna på ett tag :/

efter jobbet i morgon ska jag förbi elin och käka middag, prata och mysa =) Passar på för ja jobbar bara 13-16 så stella klarar sig några timmar till medans jag e borta :P

Förut så va jag inte så happy på stella... När jag va på G ut så hoppa hon upp i benen o sög fast med klorna och det e något hon gör väldigt sällen.. MEN de gör ju sååå ont, så jag blev så arg så hon rev ner mobilen i golvet..
Hon lyckas ALLTID få tag i just den.. så sen ja fick henne har hon säkert dragit mobilen i golvet ett 50 tal gången..
ingenting har hänt med den ÄN.. men det är ju bara en tidsfga...
Jävla stella.. haha!!

sen när jag hade ätit, så plocka ja undan allt.. Men brukar ha ett vattenglas på bordet..o hon brukar inte va så intesserad.. utan dop doppa ner nosen för att de vad det 'är i och sedan gå där ifrån..
men nu lyckades hon "leka" med det så ALLT åkte ut.. på bordet, golvet.. soffan...
åhhhhh!!!

Ja livet hade sina goda stunder ;P Nä men.. Hon är ju bara en kattunge, så man kan ju inte förvänta sig så mycket, men visst fan blir man galen.. det erkänner jag haha..


Hur har eran dag varit då?

Nä nu väntar duschen

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: