Tisdag

Hej Hej

Har ätit lite o nu ska jag blogga lite..
Jag vet att jag är värdelös på att blogga ordentligt de senaste.
Men har inte direkt någon motivation, don´t ask why!

Tisdag i dag och jag vakna 09.15 och låg kvar i sängen o messa lite..
gick upp o förflytta mej till soffan..
10.40 deckar jag i soffan o vaknar 13.40 alltså 3 timmar senare.
jag va helt slut som ni förstod :P

Ska börja storstäda om en stund, va ett tag sen jag gjorde det. Så dax att göra de.
o bädda rent sängen o så.

Vad gör ni denna dagen då?

så här mysigt har jag o stella på morgonen :)
När hon är på sitt myshumör ;) Annars är hon lite crazy haha..



Men just nu vill hon INTE att ja bloggar, utan hon vill busa :P
så ska avrunda här strax :P

Hoppas ni får en fin dag

ska lägga in lite musik o film tips sen tror jag :D
så påminn mej haha

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såå söt hon är! :)

2011-11-08 | 16:31:20
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh så gosigt!! Det är så himla keligt :D

Pöss

2011-11-08 | 17:06:43
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: