Torsdag

Hej Hej

Jag ligger/sitter i soffan o kollar dator och tv samtidigt. Ska strax göra mej klar för sängen o försöka sova.

Jobb på åhléns i morgon 09.50-17.00 :D Ska bli skoj som alltid.

I dag jobba jag sista dagen på fritids och det är blandade känslor :P Men visst kan ju va så att man blir inringd ;)

efter jag slutat så gick jag hem till mamma o pappa. Maten va nästan klar, så pappa o jag drog till Ö&B och handla grejer till stella. Blev en klätterställning, leksaker, ny mat och godis :)
så hon är allt nöjd nu haha :D Bortskämd?? Njaa lite kanske haha..

sen åt vi middag o myste, Mamma åker till varmare grader i morgon, el ja lördag morgon, men flyget går från norge så hon åker till norge i morgon.
Är min mamma o moster från norge som ska åka.
Jag e sjukt avis kan jag medela och sen kommer jag sakna mamma något GRYMT mycket <3

I morgon efter jobbet så ska jag hem en stund och sen senare på kvällen blir de mys hos micki :D Kolla in nya lägenheten o så :)

På lördag så ska jag julpyssla.. advent saker ska upp osv :) MYS!!!

Hoppas ni haft en bra dag?

Här kommer två bra låter med rihanna som BTW är GRYM!!!

Rihanna- where have you been





Rihanna- You da one




Sov gott pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: