Torsdagen

Hejsvejs..

Ja snart e denna veckan slut oxå. Galet hur fort dagarna o veckorna går. Snart är det första advent liksom. SJUKT!!
satt vi inte i bikini på stranden nyss el?

Har jobbat som ni vet och på nytt ställe, men de gick jättebra :)
Jobbar samma tid i morgon och sen tar jag HELG. sååå skönt med helg.

I dag när jag klev av bussen när jag kom från jobbet så lyste detta fina trädet. Stad i ljus börja ju i dag kom jag på då och hur vacker är det inte??



all belysning som är under hösten/vintern e ju sååå fin och mysig. Men sen kan allt annat kvitta faktiskt hihi..

Hur har eran dag varit då?

Stella kom uppkrypandes och la sig i min famn som hon alltid gör när man kommer hem.
Min älskade lilla katt..
Hon ger mej så mycket och jag ångrar inte för 5 öre att jag skaffa henne. Hon är ju busig och man blir galet trött, men så är det ju bara..
Men när stunder som denna kommer så glömmer man allt :)



Nä kanske ska ta och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen.. Börjar ju 13.00 i morgon med så behöver ju inte sova riiiktigt än :P

Puss på er.

Ps: ska läsa o kommentera bloggar nu tänkte jag :) Passa på när tiden finns och att jag e ganska pigg =)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh så gosigt! Det är kärlek det! :)

Pöss

2011-11-20 | 17:21:00
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: