1 dag kvar

heeejsvejs..

Fy fan, Jag är heeelt slut. Jag fick jobba över till 17.30 i dag och jobba så lång tid med 30 minuters rast borde fan inte va lagligt..
Ja tyvärr har man så kort rast hur många timmar man än jobbar när man jobbar på förskola..
SJUKT!

I morgon blir det oxå lång dag... 09.50-19.05.. på´åhléns.. Nu känner jag att helgen är sååå välbehövd. Jag vill sova ut o träffa vänner.. Just nu orkar man fan inte det *suck*
Löning i morgon för min del oxå.. Men jag tror ja bara jobba 3 dagar förra månaden på åhléns.. suck!!
Åhléns har ju löning den 15:e och jävligt dumt datum tycker jag.

När jag kom hem ställde jag mig o laga mat tills i morgon o kasta även i mej lite nu.
va kalops på dagis i dag och nää tack, så blev bara sallad och de står man sej inte på heela dagen.
så va bra hungrig nu.
sen ställde ja mig o diska och nu ska jag strax ta en dusch o slappa i soffan tills jag ska nanna kudden..

Mina dagar består bara av jobb just nu och jag har inget skoj ALLS att skriva..

En annan avd kom o fråga om jag ville jobba hela nästa vecka.. Jag jobbar ju på åhléns måndag, tisdag och fredag nästa vecka och då sa jag att jag kunde ta onsdag och torsdag..
Men sen så fick de in en annan för hela veckan och de förstår jag, blir bäst för barnen o ha en och samma och inte hålla på att byta hela tiden.

Men hade varit skönt o få de två dagarna jag va ledig.. Men men :P

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: