Att man inte lär sig :P

Hello!!

Kom hem för en liten stund sen. Har haft en hel dag med liniz.
Vi träffades tidigt i morses och cykla till Ö&B och Rusta för lina skulle inhandla kattgrejer till nya kissen som kommer på fredag :D

Har oxå en som ligger o väntar på mej, Men känns inte rätt att ta en just nu, hur mycket jag än vill :(

Sen åkte vi hem till lina o hon laga mumsig lunch :D



sen efter så satte vi i gång mitt projekt att bli blond igen..
NÅGOT JAG ALDRIG SKULLE HA GJORT...hahahah!!

efter 2 blonderingar så e jag numera ja. Vad är jag.. INTE BLOND iallafall :P

Men ska låta håret vila tills på onsdag och sen slänga i 2 ggr till.. och funkar de inte då, så får jag bli brun igen *suck*
ATT man inte lär sig.. Men har oftast lyckats med mina färgningar.. de va en gång som håret blev helt fucked up. Men annars har ja alltid fått de jag velat.
Men denna gången hade ja rött i håret.. så där av att de inte gick som ja planera..

Ni får absolut ingen bild på håret.. Kommer stanna inne tills detta e fixat tror jag :P

sen har vi slappat i soffan hela kvällen och liniz gjorde plättar till kvällsmat *MUMS*
Vi ska INTE gå in på hur måååånga vi käka hahahaha...

I morgon så ville sara ses o fika, men va faan jag kan inte gå ut såhär.. När vi äntligen kan få till en fika så ska något dumt som detta paja de :(

Vi får se hur jag känner i morgon, men just nu känns de piss!!!

Hur har eran dag varit då? Bättre än min hoppas jag!! Hihih..

Puss

Kommentarer
Postat av: lina

haha ja vilken dag de blev, men de komemr bli bra till slut gumman... Tack för idag i allafall haft en toppen mysdag <3 puss

2011-10-25 | 11:19:48
URL: http://www.liniz.devote.se
Postat av: Sandra

Åh nyfiken på håret!! Hoppas det blir bra då :)

Lova lägga upp bild så fort du är klar...

2011-10-27 | 13:21:42
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag står fast - du är snyggast i brunt ;)

Pöss!

2011-10-27 | 15:34:04
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: