Bio

godmorgon..

Har varit vaken lite mer än 1 timma.. Trodde jag skulle sova längre nu när jag fick chansen, men hepps :P

I dag så ska jag och mamma ta med oss simon och filip på bio.
Blir savannens hjältar i 3D =)
Har faktiskt aldrig varit på 3D om jag ska va ärlig, så det ska bli spännande. Hoppas pojkarna oxå tycker de ska bli kul :)

Trailer



sen efter ska vi kolla om killarna vill äta på MC :)
Ska bli mys o göra något med de stora barnen, för det e sällan man hinner de liksom.

Sen i kväll så ska jag bara ta det lugnt. Blir en slapp kväll hos elin med kanske lite vin och lite gott till.

Hoppas eran lördag blir toppen med

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skoj! :)

2011-10-15 | 12:01:41
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, jag läser alltid via Bloglovin - uppifrån och ner ;)

2011-10-16 | 16:09:22
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: