Blomma

Heeej..

Kl är över 23.00 och jag kom precis hem. Har jobbat 11.00-17.00 på åhléns och sen efter så åkte jag hem till mamma för o hjälpa henne o bada o lägga barnen..'

Brorsan o svägerskan är i New York om ja inte har nämt de, så vi alla turas om med barnen, jag har jobbat hela tiden så har knappt hunnit se dem.
Men i dag när jag klev innanför dörren hos mamma så insåg ja hur mycket jag saknat mina små troll <3

Emilia sprang fram o kramades o prata som vi aldrig hade setts *sööötnos*
Adam satt på golvet o skratta åt mej ;)

Mamma hade nämt för emilia tidigare i dag att jag skulle komma och hon trodde jag jobbade på dagis i dag, så de hade gått förbi dagiset o emilia skulle ju gå in till mej..
Emilia- Hämta bella farmor..
Mamma- Men bella jobbar..
Emilia- Vi kan gå in till bella..

asååå sötnos..
hon hade tjatat KONSTANT på mamma hela dagen.. När kommer bella.. När kommer bella.
Mamma hade ¨då sagt, sätt dej i soffan o titta ut om bella kommer..
Lilla hjärtat hade suttit o tittat ut hur länge som helst.
stackars älskling.

Men vi har tagit igen all förlorad tid i kväll ;)

Eftersom jag älskar min mamma mest i hela världen så köpte jag med en blomma i vas och en present, det VAR ett armband, men emlila råkade ha sönder de :(
Visar i morgon hur armbandet såg ut, för köpte ett likadant till mej ;)

Fiin va :D



dagen har varit toppen, dock har jag haft huvudvärk sen i går kväll.. INTE KUL!!

så nu ska jag strax göra mej klar för sängen o sova..
jobbar 10.00-18.30 på dagis.. :)

Hoppas ni har haft en bra måndag?

Btw såg ni mitt stora feta syrianska bröllop på tv i kväll?? Sååå kul haha..
Det är ju så de går till för våran familj ;)

Godnatt
puss

Ps: Här är dom två korten från i går som ja inte kunde ladda upp som jag tog i karstorp när jag o elin va ute o gick...

SÅÅÅ FIIINT!!





Kommentarer
Postat av: Erika

Härliga kort. Hösten kan allt avra fin ibland också:)

2011-10-18 | 07:45:53
URL: http://treblevfyra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va fint gjort :) Mamma e bäst!!

2011-10-18 | 11:23:15
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: