Dagen

hej hej

Jag e jätte trött, trots att jag faktiskt sov 10 timmar i natt.. =) men jag e inte van o sova så mycket längre, så kanske därför jag e trött ändå ;)

sitter här i soffan o ska strax göra mej klar för sängen o soooova.

Jobbat i dag som ni vet och de har gått i ett!!
Alla va på kurs i dag utom vi 4.. så vi va 2 nere som jobba och 2 uppe och annars brukar vi va 5-6 st där nere..
Plus att både jag och britt-marie hade PRIO dag..
Jag skulle göra exop på soffan, och köksbordet, men min chef va så gullig så hon tog över mitt köksbord :) THX..

så göra iordning soffan med allt som ska va till + stryka gardiner osv ska gå ganska fort..
jag höll på hela dagen.. Just för att vi var ingen personal och man va ju tvungen att ha kassan och hjälpa kunder.
så jag har sprungit omkring som en jäkla durasell kanin eller hur se stavas =)
Tiden har ju gått jättefort och vi hann klar med allt som skulle göras, men kändes som man lämna butiken i ett stor KAOS just för att vi hann liksom inte.

sen efter jobbet träffa jag M och sen efter de så åkte jag hem till lina en stund o tog en kopp te och tjata lite.
sen hem o äta lite och kolla på Grey´s och de va så sorligt i dag så satt o lipa haha..

fick mina jobb tider över jul så blir hela december :) Dock inte varje dag.. jobbade nog 19 dagar totalt och så helger och det blir ju OB :) så det känns otroligt jäkla bra =)
Måste tyvärr medela en dag jag inte kan jobba.. Men så kan det va.

Hoppas ni haft en toppen dag?

I morgon är det dax för jobb på förskola igen *gilla* Ja mellan 2 jobb som ja brukar säga hihi..
Jobbar 9-17 i morgon så dax o krama kudden

pussss




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj med tider att jobba! Heja heja! :) Det är ju super!



Ps - kika in på Bloglovin och välj "account" och my blogs... och uppdatera din tumnagel ;) Du har din gamla blogg på Bloglovin ;)



Pöss!

2011-10-13 | 10:29:02
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Fasen va gött med mera tider!!! :D

2011-10-13 | 11:05:11
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: