Dagen

hej hej

ska skriva lite snabbt innan ja fönar håret, lägger en ansikts mask och sen kryper ner i sängen.
Dagen har gått super fort.

Varit så trött i dag, som ja skrev innan, så jag somna på soffan förut.. el jag bestämde mig att jag skulle somna på soffan..
sov i 2 timmar :) HÄRLIGT!!
Men kommer dock bli svårare nu.

När jag vaknade så hade jag fått ett mess 15 min innan jag vakna av hon som har hand om vilka tider jag jobbar på dagis. Hon fråga om jag kunde jobba i morgon 9-18 men eftersom jag svara 15 min senare ( när man får mess måste man svara inom ca 1 min.. annars går den vidare till en annan) så man måste va snabb som attans. Men då skev hon att den va tillsatt, men att hon hade en annan tid på en annan avd så blir 09.00-16.30 i morgon =)

Nu har jag lappar överallt i hela lägenheten med tider på.. Så borde skriva in det i almenackan.. Men har varit för lat. Ska göra de i morgon så jag har en aning koll liksom.

sen skulle jag åkt ut o fikat hos elin, men kl blev så mycket så valde att stanna hemma.

så blev att krypa upp i soffan och kollade första avsnittet av grey´s anatomy *love it*
sen kolla jag även på den nya serien som börja efter =)

Nu är hösten här och då kommer alla bra program tillbaka, så det mörka/kalla höstkvällarna e räddade ;)

Nej nu ska ja göra de som ska göras innan sängen

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du nannar gott inatt gumsi!

Pöss!

2011-10-06 | 02:08:52
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: