Det är som att....

Hej Hej

Sitter o väntar på att elin ska ringa.. Hon slutar jobba 16.00 och då skulle hon bjuda på middag :D MUMS!!
får se vad de blir, så jag passar på o blogga lite innan hon kommer :P

Jag va en sväng på maxi med lina förut, vi köpte avmasknings medel till katterna och sen kika vi runt lite.
Va även inne på prima, har ju inte sett slejman sen han kom hem från biggest looser.. OMG!!! Va det ens samma människa jag såg?? NÄ!!
Bra gjort, men än är det inte över ;) VInn hemma priset nu för fasen haha!!

stella ligger o sover, hon sov när jag gick och hon sover än..
Men fy vad hon har levt jävel hela morgonen..l BUSIG 'är nog bara förnamnet haha..
ja jösses..
det är som att bli mamma, för jösses vilket jobb :P Men ja gillart ;)

I morgon är det dax o jobba igen.. 09.00-18.00 på åhléns :D sen får jag se vad mer som händer :P

så blir tidigt i säng i kväll så man orkar dagen i morgon, ifall det nu är så att stella ska busa med mej även i morgon bitti haha..
Första gången hon blir hemma själv hela dagen i morgon oxå, så jag hoppas de går bra.. Det är ju mååånga timmar :/ Men hon måste ju vänja sig med.
Hon sover ju mest hela dagarna o busar på kvällen.
så det ska nog gå fint =)

Me today :P ( va längesen ja hade me today känns de som haha )



Mitt hår ser svart ut, men färgen som SKA va är ljusbrun haha.. Men eftersom jag avfärga de o grejer så tar ju färgen så pass mycket mer nu, så ljusbrunt blev de INTE haha..

Åhh detta kortet på emilia är ju de finaste jag sett..



Nä nu ska jag röka o sen ta på mej innan elin kommer..

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lika fina båda två:) ses gärna om jag e bättre:) puss!!

2011-10-31 | 23:46:55
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, är han med i BL? När då? Det vill jag se! :)

Pöss

2011-11-01 | 18:33:33
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: