Festen :)

godmorgon eller godmiddag kanske haha..

Vakna först runt 10 tiden i morses, va törstig, kissenödig och huvudvärk.. Men jag tänkte NEJ jag ska fan somna om efter jag kissat, druckit vatten och tagit en treo :)
Mycke riktigt somna jag om och vakna nu för en stund sen hahaha OJ ;)

Mår som jag förtjänar i dag kan jag medela er haha..
Men det är väl inte så konstigt för vad drack jag INTE i går.. Blanda ju massor.
-Cider
-Vin
-Drink
-Dooley´s

så ja det blev en hel del haha FY!

Hade riktigt skoj hemma hos elin och vi va massa folk, hmm vad kan vi ha varit?? Typ 15-20 pers haha :)

Utgången blev oxå lyckad, in en sväng på glädje, men jag ville bara därifrån så vi gick till bogrens o dansa loss =) Skit skoj hade jag!!
Nu har de varit 2 jävligt lyckade helger, så nu får de nog va bra ett tag haha..

Jag ringde björn så han fick köra hem mej o elin, jag satt full i bilen o käka MC mat.. stackars björn haha...

Så här kommer lite pics från kvällen.. ENJOY ;)

Jag & Elin



Jag & sandra hihi



Daniel skötte musiken :)



Lite häng i köket ;)



haha johan..

4

Vänner <3




Haha här e vi bra i gasen.. sen elins tunga fick va med oxå haha !!



Törstig elin?? Hahaha.




Finns massa fler bilder, men det tar så sjuuukt lång tid att ladda upp så orkar inte mer nu haha..
Ska skriva till blogg.se o kolla varför det e så segt.-- Varit de länge nu ju.

Nu ska jag krypa ur myskläderna och vänta på att pappa kommer med mina grejer som ja lämna hos mamma o pappa i går, eftersom ja jobbar i morgon så behöver jag ha dem =) och sen lite tvätt oxå..
Men jag åker nog med dom hem o käkar sen..
Är vrååål hungrig nu och sen orkar jag inte ställa mej o laga något själv.

Hoppas ni får en fin söndag, det ska jag ha iallafall :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandriis

NICE!!

2011-10-09 | 18:12:20
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: