i can´t fight it

Natt inlägg...

Hej kanske jag ska säga ;)

Kl är strax 03 och vad gör jag vaken än? Ja den frågan ställer jag mig själv med haha :D
Nä men har diskat o pysslat lite så man slipper vakna upp till en röra..

Fredagen slut och i morgon är det lördag.
Jag är ledig hela helgen och fy tusan vad skönt.
Hoppas jag kan få sova ut i morgon ;)

Jobbat i dag som ni redan vet.. 10.30-18.00
Fick vara uppe på mode i dag och de är ju inte mitt område..
kläder o smink *skit kul* Men när man aldrig är där uppe så känner man sig så vilsen på något sätt.
Fast de gick ju självklart bra :)

sen åkte jag o handla efter jobbet och servera mej själv tacos i kväll..
ska äta de i morgon, men jag va sååå sugen så kunde fan inte vänta tills i morgon HAHAHA ILLA..!!!
Men ähh jag kan äta de i morgon med ;)

I morgon ser dagen ut följande

Måste hämta min cykel i stan, (regna när ja sluta så tog bussen hem) och vill jag ha en cykel så får jag nog gå och hämta den, så den inte blir snodd..
så får ta en promenix på morgonen, ska ringa lina med o kolla om hon ska med på en promenad ner till stan.
Hon är ju sjuk stackarn, men lite luft skadar inte ;)

sen ska jag ringa svägerskan o kolla om de är hemma så jag kan åka förbi där o säga hej.
Tror inte vi setts på typ 3-4 veckor :/
ska höra allt om new york resan..
ska kolla med elin o zigge om de ska med oxå, så zigge kan leka med emlila :D
sen vet ja inte mer vad som händer..
Blir tacos mys hos elin iallafall :D

Vad ska ni hitta på för roligt då?
Nä nu ska jag inte tråka ut er mer.

Natti

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging!!! <3<3<3<3

2011-10-22 | 20:53:03
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: