Jobba jobba

Hello!!

Jag e heeelt slut.
Min rygg värker som bara den..

Skulle ha jobbat 07.30-16.30 men fick jobba över 30 min för att de va verkligen brist på personal i dag på hela förskolan. Visst va bara 30 min, men 30 min gör jävligt mycket haha..
Men gjorde mej inget, för jag ääälskar ju de små liven :)

sen fick ja även jobb på tordags så denna veckan är det jobb varje dag *me like*
dock fick ja frågan av många avd om ja kunde jobba i morgon o på fredag, men är ju bokad på åhléns då. så det går inte :(

sen fick ja även en förfrågan på ett vik på en förskola i väring.. Men eftersom jag inte har körkort så blir det en aning svårt att få det att funka.
Jäkla synd, för hade ju varit perfekt ju!!
Sen fick jag även höra att ALLA nere på myggdansens förskola va sååå nöjda med mej. De tycker jag gör ett jättebra jobb och är toppen.
HUR kan dagen inte bli bättre efter de samtalet :)

Plus att en ute på gården som typ bara sagt hej till mej ett par gånger sa till mej när jag börja samla in alla leksaker o börja göra ordning o kolla så allt va låst osv, så sa hon.
Du är en riktigt duktig vikarie som ser till så allt är låst och ja du gör ett bra jobb.
ÅHH TACK.. att få höra de av en person som bara sagt hej som man knappt har sett, gjorde min dag oxå.
Vilka underbara personer.

Jaja nog tjat om jobbet haha..

Efter jag slutat gick jag hem till mamma, som gjort middag *mums* + matlåda tills i morgon..
Mamma liksom <3

sen kom elin o hämta mej för hon skulle ändå iväg och jag hade massa tvätt som jag ville få hem. *gulle*

Nu sitter jag här i soffan med tända ljus och en kopp te och inväntar DH =)

Mysigt va ;)





I morgon börjar jag inte på åhléns förens 12.00 så ska bli sååå skönt o sova ut lite :)

Hoppas ni alla har haft en underbar dag

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Körkort i all sin ära, men det är ju snorigt dyrt att ha en bil också =(

Pöss!

2011-10-11 | 22:50:36
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: