Jobbar






Hejsvejs..

Är på jobbet när detta inlägg kommer upp.
Jobbar 12.00-18.30 på åhléns i dag :)
Sen efter ska jag träffa en "kompis" och sen efter de ska jag träffa lina en stund innan de blir hem o ta de lite lugnt innan man måste sova för yttligare en jobb dag :)

känns så otroligt skönt att de flyter på nu och jag hoppas de fortsätter så!!

ska få mina jul tider av marie i dag oxå, så jag hoppas det är mer än 3 dagar iallafall...

Riktigt nice höst väder i dag, inte för att hösten kan bli nice.. MEN det regnar iallafall inte ;)

Ha en fin dag

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt när det flyter på, det är så det ska vara:)

Jag är inte så förtjust i hösten heller. Skulle vilja ha sommar året om. Men som du så är jag glad över att det inte regnar. Kram

2011-10-12 | 19:28:55
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: