Lördag

godmorgon..

Ja som vanligt när man FÅR sova hur länge man vill så vaknar man tidigt, men är väl bra att komma upp i tid, så jag kan pyssla lite i lägenheten innan jag gör mej iordning o åker ner till stan.

ska till systemet... Men kom på att hur fan ska jag få med allt hem?? Haha, ska ju både handla till mej och johan haha OMG ja de kommer bli typ 14 cider och sen blir de ju mer.. haha Jag får nog se till att fixa någon som hämtar mig tror jag ;)

Sen blir de hem o slappa lite innan ja fixar iordning mej.
Elin ska ha fest i dag och det ska bli riktigt skoj :D Men ska förbi mamma o pappa innan ja går bort till elin oxå.

Sen kommer de stora problemet... VA FAN SKA MAN HA PÅ SIG????? åhhh suck!!

får rota igenom gaderoberna o kolla om de finns något...

I trosdags så ville elin att jag skulle sova över där och de gjorde jag, så på kvällen blev de film och mys i soffan.
Kan medela att elin hitta en film jag INTE hade sett.. KORS I TAKET.. det är inte många som gjort de hihi..

Soul surfer hette den och det är en verklighets baserad film. Om hon kända surfaren som fick sin arm avbiten av en haj och hennes kamp tillbaka..
Den va riiiktigt bra och jag har ju hört hennes historia, så att se filmen va grymt =)

vi låg sedan o babbla i sängen ett bra tag innan vi både somna runt 03 tiden.. Men vi båda va tydligen grymma på att prata i sömnen hahaha ;)
sen så fyllde ju elin år i går.. så som ni såg i tidigare inlägg så starta vi morgonen med detta ;)



sen va de full rulle hela dagen..
massa folk kom o fika och ja man gick nog upp ett ex antal kg i går haha..
Men man lever bara 1 gång ;)

utav mej o johan fick hon en tvålpump och en o ha tandborstar i från cult design :)

Nä men en riktigt lyckad dag :)

nä kanske ska ringa pappa o kolla om han e ledig o kan köra mej så ja slipper bära på allt från systemet..

Hoppas ni får en toppen lördag, det ska jag ha iallafall :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: