Lördag

hej hej

Jag sitter o kollar reprisen av rosa bandet galan och ska strax göra mej iordning..
Borde göra de nu när stella ändå sover..
Men ska resa mej upp strax hihi...

Vilken underbar katt jag fått, helt sjukt :D
busig och mysig på samma gång *lovely*

I natt nä vi la oss, så somna nog båda direkt.. Hon fick sova på en filt brevid mej i sängen och så tänkte ja.. ja händer den en olycka så gör de, men hade inte mage till o låta henne sova någon annanstanns haha..
men kl 08 så vaknar jag av att hon är inne på toa i sin sandlåda ( som ja kallar de haha ) och sen kommer hon tassandes tillbaka o hoppa upp i sängen  o la sig och somna igen..
vi vakna kl 11.00 haha =)

så skönt att hon ändå förstod att hon behövde gå upp på toa och komma tillbaka =)
hon är ju typ bara 7-8 veckor :D

så nu har vi busat massor och nu ligger hon brevid mej o sover som sagt =)

I går va elin här och hade idol mys med mej o stella, och elin.. JAG VET att du blev helt kär i henne även om du inte ville säga de..
du myste ju med henne massor haha :D

Jag färga även håret i går, så fick bort lite av de som va tiger färgat som ja kalla de haha..

här kommer lite kort på stella och säger de nu, korten gör henne inte rättvis.


hihi här kan man ligga :D



elin och stella myser =)



Här kan man oxå ligga =)



sover så sött <3



jag ska inte lägga upp för många kort, för jag har en känsla av att de kommer bli en hel del framöver haha..

Men jag är otroligt glad över att jag tog henne.. =)

Nä nu måste ja fixa iordning mej..
Min brorson adam blir 1 år i dag!!

Grattis fasters goding på 1 årsdagen <3



så vi ska fira honom kl 15.00 och kl är redan halv ett..
så ska göra mej iording nu, sen ta med stella bort till lina så hon får passa henne medsans jag e på kalas..
sen så¨i kväll så ska vi va hemma hos lina o dricka vin och fira våra nya katter lite haha..

ska ut sen o skaka rumpa lite oxå..
då får stella och smilla ( smilla är linas katt ) va tillsammans, de e ju ändå syskon, så vi ska se till att de ses ofta =)

så kommer bli en underbar lördag tror jag =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud så söt! Kattungar är bedårande! Och hundvalpar - man vill bara kela kela kela! :D

Pöss

2011-11-01 | 12:38:08
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: