Lördag

godmorgon..

vakna av att jag hade somnat med mobilen i handen och var inloggad på face :D ja jag var bra trött i går.

Vi hade så mycket att göra på jobbet i går och det märks att det är shoppng helgen.. Men det e kul när man man har att göra :)
jag gick hem från jobbet o fy fasen va jag hade ont i fötterna då.. jag vet inte hur lååång tid det tog o traska den lilla biten.. Men hem kom jag :)

Senare på kvällen så bjöd johan på middag och de tackar man ju inte nej till när man både är hungrig och trött :) så blev en lugn kväll i soffan.
Fast vem laga maten haha.... ;) Kan medela att de inte va johan iallafall.. :P

I dag jobbar jag 10-17 och sen kommer pappa o hämtar mej och har med sig min cykel som jag saknat. Sen blir de fest.
japps jag ska UT!!! johan har fest..

Nä jag har inte tid att sitta här..


Morgonen kunde ju ha varit lite bättre känner jag nu..
jag tittade på detta kortet och då fick lilla adam mig att le :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: